Deklaracja dostępności
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zgkimujscie.pl.
- Data publikacji strony internetowej:25
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:25
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Serwis zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów. Nie wszelkie elementy nietekstowe, umieszczone na stronie internetowej, takie jak: zdjęcia,ikony, itp., posiadają szczegółowy opis.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marcin Kamiński – mejlowo zgkimujscie@pro.onet.pl lub telefonicznie 28 40 379.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu,
- Adres: ul. Staszica 8, 64-850 Ujście
- e-mail: zgkimujscie@pro.onet.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu
Do budynku prowadzi jedno wejście: od ulicy Staszica 8. Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnia przed wejściem głównym jest utwardzona. Przed drzwiami głównymi znajduje się sześć stopni schodów pokrytych płytkami antypoślizgowymi i podest. Schody zostały wyposażone w poręcz. W obiekcie brak jest biura podawczego dostępnego dla osób niepełnosprawnych, w razie konieczności pracownik ZKGiM wychodzi do petenta z niepełnosprawnością ruchową po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą o konieczności obsługi petenta. Kontakt z ZKGiM możliwy jest poprzez: napisanie pisma/złożenie wniosku na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu, ul. Staszica 8, 64-850 Ujście;
- wysłanie maila na adres e-mail: zgkimujscie@pro.onet.pl
- wysłanie faksu na nr (67) 28 40 852;
- skontaktowanie się telefonicznie lub przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 67 28 40 379
- skontaktowanie się osobiście zgłaszając się w siedzibie ZKGiM w godzinach urzędowania;
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, nie ma również druku (napisów) powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących. Wewnątrz budynku brak oznaczenia kontrastowego. W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego. W budynku nie ma windy. Brak również toalet dla osób niepełnosprawnych jak i miejsca dla matki z małym dzieckiem
W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu w Ujściu nie ma tłumacza migowego na miejscu, chęć skorzystania z tłumacza należy wcześniej zgłosić:
- osobiście
- pocztą elektroniczną na adres: zgkimujscie@pro.onet.pl
- telefonicznie na numer: (67) 28 40 379
- przesyłając faks na numer: (67) 28 40 852
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.